راهنمای ثبت سفارش کالا | خدمات تولید | ثبت درخواستها

راهنـمای خـریـد مـحصولات
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.
راهنـمای ثـبت درخـواستهای خـدمـاتی
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.
نظارت بر ارائه خدمات و محصولات
با توجه به تنوع محصولات و خدمات و همچنین همکاری و حمایت مجموعه کارگو به بیش از 200 کسب و کار و مشاغل خانگی، و همچنین مجموعههای تولیدی و خدماتی کوچک و متوسط، در جهت ارائه خدمات هر چه بهتر، واحد نظارت بر ارائه خدمات و محصولات (MSP) Monitoring services products توسط تیم دیـجیـتال مـارکتـینـگ کـارگـو طراحی و فعال گردید. این واحد صرفا مسولیت نظارت بر ارئه خدمات حضوری و غیرحضوری مجموعهها، سایت و اپلیکیشنها را بر عهده دارد. از ثبت نام کاربر در سایت تا بارگذاری محصولات و خدمات، بسته بندی و ارسال، بررسی اطلاعات محصولات بارگذاری شده در سایت مطابق با کالای اصلی، و یا در صورت تولید مجدد محصول اطلاعاتی مانند جنس، کیفیت، کاهش قیمت و سایر موارد بروزرسانی گردد، همچنین بررسی بر خدمات پس از فروش و نوع ارائه محصولات در قیمتگذاری بر اساس بهای تمام شده و رتبه بندی کیفیت بر اساس رابط کاربری نظرات کاربران و در جهت رعایت اصول مشتریمداری و کاربری هوشمند تماما زیر نطر کارشناسان این واحد صورت خواهد گرفت.
لازم به ذکر است این واحد از رابط کاربری هوش مصنوعی هم در قیمت گذاری استفاده مینماید و کاهش و افزایش قیمت را بر اساس نوع محصول بررسی مینمایید. به همین جهت محصولات بر اساس بهای تمام شده کالا، فصل و تعداد موجودی و سایر موارد قیمت گذاری و تخفیف یا بسته هدیه خواهند داشت.
مجموعه کارگو بـرای رسیـدن بـه خدمات اصولی و تولید محصولی با کیفیت و اقتصادی، راهکارهای متفاوتی را پیاده سازی نموده است و مواردی مانند تامین مواد اولیه بدون واسطه | برون سپاری خدمات هزینهبر | تعامل اقتصادی مناسب با فعال و صاحبان مشاغل برای بالا بردن ظرفیت تولید و خدمات | بکارگیری کارگاههای کوچک و متوسط برای کم کردن هزینهها | حذف موانع هزینه ساز و استفاده از تمام ظرفیتهای مورد نیاز برای رسیدن به یک محصول در یک چرخه استاندارد
چــون لایـقـش هـسـتید | Because you deserve it
کـارگـو | Cargo
پاسـخگویـی 24 سـاعـته در 7 روز هـفته
09390446664 | 09191161887 | cargo.fps@gmail.com